google adwords

Google reklama – geras būdas padidinti savo pardavimų skaičius

Google Adwords Google Adwords reklama Internetas

Google adwords reklama – tai mokama reklama, kurios principas yra mokėti už paspaudimus. Tai veikia gana paprastai: 1. Žmonės naudoja raktažodžius, kuriais google paieškos sistemoje ieško jiems reikiamų, konkrečių produktų ar paslaugų. 2. Jei Jūsų pasirinkti raktažodžiai atitinka tuos, kurių ieško žmonės, dėl Google AdWords Jūsų internetinis puslapis bus rodomas virš organinės paieškos arba dešiniajame krašte. 3. Žmonės dažnai neturi laiko naršyti kituose google puslapiuose, todėl renkasi pačius pirmus rezultatus, apsilanko Jūsų interneto svetainėje ir greičiausiai įsigyja Jūsų parduodamus produktus ar paslaugas.

Daugiau informacijos: www.scopri.lt

Mokama google adwords reklama – pats tiesiausias ir efektyviausias kelias, siekiant padidinti savo pardavimų skaičius. Google AdWords sutekia nemažai privalumų:

  1. Tikslų apskaičiavimą. Google AdWords kampanijų specialistai, prižiūrėdami reklamines kampanijas, koreguodami raktinius žodžius, skelbimus ir jų grupes užtikrina Jūsų internetinio puslapio didėjančius pardavimo skaičius. Google AWords gali apskaičiuoti ir nustatyti pagal Jūsų poreikius paspaudimų skaičius, parodymus, rodiklius, konverisjų skaičių, konversijų kursą, mokestį už paspaudimą, mokestį už konversiją ir t.t. Todėl yra nesunku apskaičiuoti ir investicijų grąžą.
  2. Kainos efektyvumą. Mokėti reikia tik tada, kai kažkas paspaudžia ant Jūsų skelbimo, o ne iš anksto. Todėl visada galima nustatyti, kiek Jūs norite išleisti pinigų reklamai. Biudžetas gali būti ir 10 ir 5000 dolerių per dieną, todėl galimybės čia nėra ribojamos.
  3. Kryptingą taikymą reikiamai auditorijai. Vienas didžiausių privalumų tas, kad Jūs galite nuspręsti, kas matys Jūsų reklaminius skelbimus. Juos galima taikyti pagal: vietovę (jei prekiaujate papuošalais Vilniuje – nustatysite, kad skelbimai būtų rodomi tik vilniečiams), mobiliesiems įrenginiams, laiką (pavyzdžiui, nerodyti skelbimo naktį, vakarais ar tam tikromis dienos valandomis), kalbą.

Pakartotinę rinkodarą (remarketingą). Tai mokami skelbimai (vaizdiniai baneriai), rodomi vartotojams, pagal jų istorijos naršymą internete. Vartotojui apsilankius tam tikruose interneto puslapiuose bus rodoma Jūsų produkto ar prekės vaizdinė reklama. Ją reikia sukurti įdomią, paminėti tam tikrą akciją ar specialų pasiūlymą ir greičiausiai klientas susigundys tuo, vėl paspaus ant reklamos ir galbūt nusipirks Jūsų produktą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *