Krovinių transportavimas Lietuvos ribose

Be kategorijos

Krizės laikai jau kaip ir pasibaigė, tad išsikapstę iš sunkesnės padėties verslininkai ir ūkininkai vėl dirba visu pajėgum. Vadinasi, Lietuvoje verslumas yra pakankamai aukštas, kad būtų vykdomas krovinių transportavimas. Vežami patys įvairiausi dalykai: maisto produktai, baldai, įrenginiai, transporto priemonės, drabužiai ir kt. Kaip jau matyti iš pavyzdžių, tai krovinių transportavimas yra tiek gabaritiniams, tiek ir negabaritiniams kroviniams. Vvadinasi, įmonės turi turėti ne vienos rūšies transporto priemones ir ne vienodo dydžio. Gabenama puspriekabėmis ir tentiniais sunkvežimiais ir mikriukais. Kiekviena įmonė transporto priemones prisitaiko pagal savo klientūrą ir pagal tai, kokią rinkos dalį nori užimti.

Lietuva maža ar didelė verslui, tai jau verslininkas sprendžia pagal savo pajėgumus versle. Tačiau, jei visi jo filialai yra skirtinguose Lietuvos miestuose, tai natūralu, kad jam aktualus krovinių transportavimas Lietuvos ribose, o ne užsienyje. Taip sakant, ne visos žuvys plaukia į plačiuosius vandenis, kai gerai gyvena ežere. Turima omenyje, kad kartais tarptautinis krovinių gabenimas, mėginimas savo produkciją beauty3 022įsiūlyti užsieniečiams gali nuvesti ne prie didesnio pelno, o prie nuostolių, jei užsienio rinka buvo įvertinta nepakankamai objektyviai. Kiekvienas verslininkas turi žinoti savo galimybes ir „nešokti aukščiau bambos“, nes tai gali nepasisekti. Žinoma, kad versle rizika yra nuolatinė kompanionė, bet rizika versle turi būti protinga, kitaip verslas gali bankrutuoti. Bankrotas, įmonės likvidavimas, turto nurašymas, įšaldytos banko sąskaitos – visi šie dalykai yra tikėtini versle nesėkmės atveju. Jei jus nuo pirmų dienų gąsdina šie dalykai, tai jūs nebūsite geras verslininkas ir anksčiau ar vėliau tuos neigiamus dalykus prisišauksite. Versle reikalinga drąsa, veiklumas, ryžtas, o baimėms vietos neturi būti. Vadinasi ir tada, kai vairuotojui patikimas krovinių transportavimas, nesvarbu Lietuvos ribose ar už jų, vairuotojas neturi teisės bijoti pavojingesnių, siauresnių kelių. Vairuotojas turi būti pasiruošęs iššūkiams ir turėti drąsos su jais kompetetingai susidoroti, nesugadindamas transporto priemonės, nieko nesužeisdamas, nesugadindamas krovinio ir nevėluodamas! Reikalavimai darbui tikrai aukšti, tačiau, jei atlyginimas yra pakankamai motyvuojantis, tai vairuotojas bus ir pakankamai greitas ir užtektinai atsargus bei atsakingas.

Verslas turi būti orientuotas ne į save, o į klientą. Ar sritis būtų krovinių transportavimas, ar kokia kita, vis tiek galio tas pats principas. Verslininkas turi perlipti per save ir mažiau galvoti apie „aš“ bei daugiau galvoti apie „tu“. Tik bandydamas suprasti kitą verslininkas gali pateikti klientams patrauklius pasiūlymus. Paslaugų paketai turi būti pakankamai konkretūs ir orientuoti į pirkėją, jo lūkesčius. Paslaugos turi būti pateiktos aiškiai ir negana to, patraukliai vizualiai (jei kalbėsime apie internetinę svetainę, bukletą ar pan.) ir patraukliai ausims (jei klientas ateina į įmonę apie paslaugą pasiteirauti iš pirmų lūpų, kalbantis akis į akį. Čia kalbėjimo manieros neapsakomai svarbios, nes tik nuo darbuotojo sugebėjimų priklauso, kaip įtikinančiai is moka pateikti paslaugų paketos, ar vienos paslaugos teigiamus bruožus. Jei darbuotojui pakanka charizmos, tai jis gali pardavinėti nors ir orą. Toks žmogus mokės parodyti, kad krovinių transportavimas būtent pas juos yra geriausias pasirinkimas ir įtikins taip, kad jūs nei nepastebėsite, kaip tai buvo padaryta. Akių dūmimo naudoti visai nereikia, nes čia veikia kiti dalykai, rodomas dėmesys, šypsena, klausinėjimas apie kliento situaciją. Jei klientui sudaromas įspūdis, kad jis įmonei yra labai svarbus, klientas pirks paslaugą net jei ten bus sudarytos galbūt ne tokios palankios sąlygos transportavimui kaip kitur.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *