Pervežimo paslaugos įmonės ateitis. Šviesi ar miglota?

Pervežimo paslaugos

pervežimo paslaugosYra dvi verslininkų stovyklos: prekėmis prekiaujančių ir paslaugas siūlančių. Sakoma, kad geriau laikosi tie, kurie siūlo paslaugas. Matyt jų paklausa didesnė. Paklausa versle yra viskas. Nėra paklausos ir verslui iš karto kyla grėsmė. Jei nepalanki situacija užsitęsia, tai reiškia verslo pabaigą arba strategijos keitimą, kuris būtų kardinalus. Pavyzdžiui, jei siūlomos pervežimo paslaugos Lietuvoje neturėtų paklausos, vertėtų pamėginti savo paslaugos asortimentą praplėsti arba praplėsti maršrutus. Galbūt pervežimo paslaugos, galinčios krovinį vežti ne tik mūsų šalies viduje, bet ir į gretimas užsienio šalis būtų išsigelbėjimas? Taip pervežimo paslaugos apimtų didesnę rinkos dalį. Žingsnis būtų drąsus, gal pražūtingas, o gal nuvestų į sėkmę. To negali žinoti šimtu procentų. Versle dažnai tenka rizikuoti, jei norima išlipti iš „duobės“. Nieko nedarymas turėtų neigiamų pasekmių, tad geriausia yra paeksperimentuoti ir tokiu būdų surasti tą kelią, kuris vėl duotų didesnes pajamas. Iš esmės verslininkui reikia ne prestižinio išsilavinimo, o sumanumo. Verslininkai turi būti gudrūs ir matyti toliau savo nosies. Jei verslininkas siūlomos pervežimo paslaugos tampa mažiau paklausios, tai jis turi sekti, ką daro jo konkurentai. Galbūt dalį rinkos, kuri buvo užsikariauta persiviliojo konkurentas? Gal jis surengė kokia akciją, o gal aktyviau pasireklamavo. Tam ir yra rinkos analizė, tam ir yra konkurentų veiklos analizė. Visa aktuali informacija turi būti surenkama objektyviai, kad būtų galima koreguoti savo veiksmų planą. Darbus planuotis yra būtina kaip ir įmonės biudžetą, nes įmonės viduje viskas yra susiję.

Daugiau informacijos: www.baltictransa.lt

Pervežimo paslaugos dažniausiai skirstomos į siuntų vežimą ir į negabaritinių krovinių vežimą. Kitas skirtimas jau buvo minėtas: pervežimo paslaugos šalies ribose ir pervežimo paslaugos iš Lietuvos į užsienį bei atvirkščiai. Kiekvienas pervežimo skirsnis turi savo rinkos dalį. Būna ir taip, kad vienam klientui reikia daugiau nei vienoo tipo pervežimo paslaugos. Tada jis greičiausiai ieškos įmonės, kuri yra įvairiapusiška ir gali jį aptarnauti pagal jo poreikius. Klientų poreikių analizė tam ir yra skirta, kad iš esmaų klientų apklausos būtų matyti, ar jiems siūlomas paslaugos paketas juos tenkina, ar jiems ko nors trūksta. Esami klientai yra labai svarbi grandis įmonei, nes iš jų įmonės gali gauti daug naudingos informacijos apie savo veiklos privalumus ir trūkumus. Tai leidžia įmonei rinktis vėlgi iš dviejų galimybių. Pirma, taisyti įmonės  trūkumus. Antra, orientuotis į privalumų iškėlimą ir dar didesnį jų tobulinimą. Kurį kelią pasirinktų įmonės vadovas, tai žino tik jis pats. Jo teisė rinktis ir tai, ar jis sprendimą dėl pervežimo paslaugos ateities priims vienas, ar pasitardamas su savo komandos lyderiais, o gal su akcininkais ir pan. Atsakomybę gali nešti ir daugiau nei vienas žmogus. Vienam kartais būna per sunku.

Pervežimo paslaugos reiškia tai, kad įmonė turi turėti nuosavą transporto arsenalą, skirtą vežiojimams. Vadinasi, bus tų transporto priemonių draudimas, techninės apžiūros ir taip toliau. Tačiau norint palaikyti įmonės darbą saugų, investuoti į transporto priemones yra būtina. To reikia ir dėl darbuotojų saugumo. Tie žmonės, kurie vairuos tas transporto priemones, turi žinoti, kad jos yra tvarkytos pagal visus reikalavimus. Taip privaloma ir pagal darbo saugą. Darbuotojai turi būti aprūpinti darbui skirtu inventoriumi. Tada jie gali dirbti produktyviai ir nejausti susierzinimo dėl įmonės valdžios požiūrio į darbuotoją. Gerų darbo sąlygų užtikrinimas yra ir motyvacija darbuotojams dirbti gerai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *